Lista życzeń
Koszyk zakupów

Brak produktów w koszyku.

Zwroty i reklamacje

  1. ZWROTY 

1.1. Klientowi na podstawie art. 27 Prawa konsumenckiego prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 Prawa konsumenckiego. Zgodnie z prawem konsumenckim, produkty takie jak bielizna, smoczki, kosmetyki, akcesoria kosmetyczne typu rollery do twarzy, szczotki do włosów i ciała oraz środki higieny nie podlegają zwrotom / wymianom. 
1.2. Termin odstąpienia od umowy zawartej na odległość wynosi 14 dni od momentu wydania rzeczy, a do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. 
1.3. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy Klient może złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do Prawa konsumenckiego lub w innej formie zgodnej z Prawem konsumenckim. 
1.4. Sprzedawca niezwłocznie potwierdzi Klientowi na e-mail (podany przy zawieraniu umowy lub inny, jeżeli został podany w złożonym oświadczeniu) otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. 
1.5. W przypadku odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą. 
1.6. Klient ma obowiązek zwrócić rzecz Sprzedającemu niezwłocznie wraz z załączonym dowodem zakupu – paragonem ( UWAGA! Nie rozpatrujemy zwrotów bez tego dokumentu! ), jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem. 
1.7. Klient odsyła rzeczy będące przedmiotem umowy, od której odstąpił na własny koszt. 
1.8. Klient nie ponosi kosztów dostarczania treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli nie wyraził zgody na spełnienie świadczenia przed upływem terminu do odstąpienia od umowy lub nie został poinformowany o utracie przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy w chwili udzielania takiej zgody lub przedsiębiorca nie dostarczył potwierdzenia zgodnie z art. 15 ust. 1 i art. 21 ust. 1. Prawa konsumenckiego. 
1.9. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będącej przedmiotem umowy, a będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 
1.10. Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy złożonego przez Klienta zwróci Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Klientowi rzeczy, a jeżeli Klient wybrał sposób dostawy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego, Sprzedawca nie zwróci Klientowi dodatkowych kosztów zgodnie z art 33 Prawa konsumenckiego. 
1.11. Sprzedawca dokonuje zwrotu zapłaty przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób płatności, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. 
1.12. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem zapłaty otrzymanej od Klienta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 
1.13. Klient jest zobowiązany odesłać zwracane Produkty z dołączonym dowodem zakupu na adres The Modern Baby – Anna Emanowicz, ul. Człuchowska 39A, 60-434 Poznań. 

1.14. Wymagania towaru do zwrotu: 

  • Towar musi być nowy, nienoszący jakichkolwiek śladów użytkowania. 
  • Towar musi posiadać metki (jeśli były przytwierdzone przez producenta), nie może być uprany. 
  • Towar musi być odesłany w nieuszkodzonym oryginalnym opakowaniu, jeśli to opakowanie producenta. 
  • Towar powinien być odpowiednio zabezpieczony. Sprzedający nie odpowiada za wady powstałe podczas transportu. 
  • W przypadku wątpliwości co do stanu zwracanego towaru decydujący głos mają pracownicy sklepu Modern Baby. 

 
1.15. Klientowi zgodnie z art 38 Prawa konsumenckiego nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy: 

  • w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Klienta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 
  • w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 
  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Klienta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy; 
  • o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę. 
  1. REKLAMACJE 

2.1. Reklamację Klient może złożyć w następujący sposób:  

  • odesłać reklamowany Towar z pisemnym opisem wady – Klient może skorzystać z udostępnionego przez Sprzedawcę formularza reklamacyjnego będącego załącznikiem do niniejszego regulaminu, 
  • reklamację Klient może przesłać listem poleconym lub inną formą przesyłki na adres: The Modern Baby – Anna Emanowicz, ul. Człuchowska 39A, 60-434 Poznań. 

2.2. Sprzedawca przekazuje reklamację niezwłocznie do producenta uszkodzonej rzeczy i postępuje wraz z jego instrukcjami. Modern Baby zastrzega sobie okres 14 dni roboczych na rozpatrzenie reklamacji (ustosunkowanie się do niej).  
2.3. Reklamacja obejmuje wyłącznie wady i uszkodzenia nie wynikające ze niewłaściwego użytkowania produktu. 

2.4. Przy odbiorze przesyłki Klient powinien zwróć uwagę, czy nie jest ona uszkodzona. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia Towaru Klient powinien zażądać od przewoźnika lub osoby wydającej Towary w punkcje odbioru 
sporządzenia protokołu uszkodzenia przesyłki lub zgłosić uszkodzenia zgodnie z instrukcją przekazaną w Paczkomacie InPost. 

Darmowa dostawa 
W przypadku opłaconych zamówień powyżej 399zł zapewniamy bezpłatną wysyłkę w ciagu 24h.
Bezpieczne zakupy
Wybierz najwygodniejszą dla siebie formę płatności: Przelewy 24, BLIK, ApplePay, GooglePay, PayPal, a także płatności kartą.
Sprawdzone produkty
Od minimalistycznej, neutralnej pod względem płci mody po zrównoważone zabawki.
14 dni na zwrot towaru
Łatwy zwrot towaru w ciągu 14 od zakupu bez podania przyczyny.